permulaan hari dan bulan yang malang pada 1 March 2010

pfffftt wehh aku benci tarikh tu . Sory kepada yang suka . haih bukan nak merepek lagi tapi nak bagitahu yang aku melalui hari tu dengan malang . langsung tk ada ONG bak kata Intan " ngamngam soi " . dah macam negro belajar bahasa Cina dekat tepi jalan . haha kepala otak dia .

Pagi tu berlalu seperti biasa . Then tyme PAI ustazah lenggang lenggong masuk and cakap " awak nak tuka tk kedudukan meja awak ni ? " . hoi , pikiaq hebat ? youu bukan guru kelas kitorang and jangan nak mengada ngada lah ! ha patu tk jadi sebab budak ni tk saba nak mencekik sangat . dah macam 365 hari tk makan .

Tyme Sejarah dekat bilik muzik . Cikgu bagi soalan yang pelik and kitorang semua tk faham apa nak buat . tk pasal pasal satu kelas kena tengkeh kepala sebab masing masing buku kosong tanpa jawapan . haha loya burok . hoi , sedap sedap rasa nak ketuk kepala aku yg cun ni , haha . lepas kena tu en , aku cam pening pening nyamuk * haih , * huh aku yang cikgu ketuk paling berkesan sebab tala kepala port yang memang cikgu sedap nak tengkeh menengkeh . -___- '
tahu apa aku cakap dekat cikgu lepas kena ? " kuat nak mampus , " . ada ah takot siket , takot if terkena lagi sekali , haha . patu cikgu toleh and cakap " ha kalau boleh memang nak bagi mampus " . cis . egat wehh , cikgu tk semestinya mendoakan kejayaan kita . see ? ;)

lepas tyme Sejarah tu BI pulak . adoiyy macam gampa*g . haha sorok satu huruf jea . alaa Sir Reza tu , mengada lebih . buku lembik macam tu punn nak kena balut . tao ah excited dapat mengajar dekat sch bagus macam kitorang haha . dulu en dia mengajar dekat sch yang tk berapa nak boleh dipanggil sch sebab budak budak dia semua macam demon . then datang sch ni cakap dia boleh buat student dari failed jadi lulus . huh tengok ah nanti . kalau aku tak lulus kau orang pertama aku cari -_- haha ttibe .
okay sambung . patu yang mana tk balut benda alah tu kena pgy depan then buat ketuk ketampi babi . nah kau dapat . menyesal gilaa aku ngaku . grr kalau muka kau tk macam abg ipar aku dah lama aku pancitkan tayar kereta kau kea , bakar kea , tapi memang musnah harta kau aku buat . poyo jea .