muka like hell pgy neraka terus lah !

alaaa taknak ! taknak ! taknak ! haha tetibe . wehh kau nak klentong budak myspace pun agak agak ah . bulan lepas baru tiga bulan kau couple dengan perempuan tu . bulan ni dah jadi setahun ? deyy sayang , tk payah susah susah menyusahkan diri . apa , fikir kitorang bodoh sangat tkde mata ? lain ah kalo dah Tuhan nak tarik mata ni balik . haih apa jadah aku cakap . kau tk baca blog aku ni kan ? hopefully -__-

edit muka dah macam tong nak pecah . kenapa aku benci sangat dekat kau ? sebab kau memboringkan . selama aku kenal dengan kau pun just suka suka . kau tk sedar kea aku sering mempermainkan kau macam orang bodoh ? kau sedar tk ni ? adoiyy , cian cian . haha thanks God , kau dah pergi jauh pun dari hidup aku . yes , kau dalam friendlist aku . tapi sebagai kawan . and you are not available in my top friends <33

thnks for everything :)