rarely online .

attention please //

okay , start dari hari ni aku akan jarang online sampai hujung minggu depan . ahhh lama gilaa ! ni semua gara gara Cik Ina Zali yang mulut bising macam burung kena cabut ekor . okay , dia bestfriend mak aku . so segala cerita yang tersurat dan tersirat akan diceritakan kepada mak aku jugak . almaklumlah , internet bergerak . kalau tk dapat bertelefon sehari ala ala nak demam gitu .

and termasuklah cerita bahawa next week ada exam awal tahun . kalau ikut aku takde aku ingin nak cerita kat mak aku pasal benda annoying tu . sebab setiap kali nak exam mak aku bebel " pgy la belaja. . " . ishh tk rela nak dga benda tu banyak kali . tk kiraa lahh pagi pagi buta , mahupun ditengah malam hari . so bila dia dah report dengan mak aku cenggitu yang macam dah takde cerita lain nak borak mak aku terus bebel cenggitu lah .

bullshit , bukan ? pffffftttt -______________-

nak cakap benci pun tak , suka lagi lahh tak .

tambah malang , ayah aku kan dah install Kaspersky Internet Security yang macam bangsat lagi tk berguna . beliau telah meng-had kan permainan indah internet aku . so aku agak boleh online dalam 3 jam jea ni . memang tak patut .

and yang bertambah bodoh bengongg , aku nak bukak photobucket dah tk boleh . blog pun sama nasib . myspace dah jadi pekasam . activity tak dapat nak view . So ayat last aku senang jea . PIG .