kisah kau , handsome :)

haha ape , dah pelik sangat entry ni ? aku tulis , kau baca :)

okaylah , sepanjang dua hari ni aku pgy dua kenduri . bolehlah jadi kebanggaan sebab aku bukan rajen sangat nak pgy kenduri ni sume . kau protes nak pijak kucing aku sampai mampus punn macam aku layan .

hari ni ikut jadual dekat Benta . haha bajet macam artis jeh . lantak kau nak kata ape . sampai sana ada laa dalam pukul 11.30 . kenduri start pukul 12.00 . so ibu ajak pgy pekan sehari atau macam aku sebut pekan sari * . mak sedara aku pun berniaga dekat area situ jugak . then kaki aku and mak aku pun gatal gatal nak pgy round tempat tu macam tempat atuk kitorang . haha .

yeahh , disitulah love story bermula . cehh , haha . tyme mak aku tga beli tudung , ada laa budak lelaki pakai baju purple tolong mak dia kemas kemas tudung sebab tyme tu memang peniaga peniaga dah nak balik . haha amek kau , ayat kuno aku buat . dekat situ jugak ada Icha , anak buah aku berlari sakan tk egat dunia mengalahkan orang Africa lumba lari dekat stadium Sarang Burung . haha aku pun ekot jelahh mak aku pgy kedai dia . aku expect umur dia dalam form 3 tkpun form 4 lahh , perrrr -_____-"

patu wehh , dia senyum dekat aku :) ohh man , kenapa handsome sangat doe ? haha patu en aku cam syok sendiri , haha dah macam ape . kat situ jea , sebab lepas tu mak aku ajak balik :( hee nak pgy situ balik !