story telling :)

hee first sekali congrats jumpa balik blog aku sebab aku memang suka tuka tuka link blog . haha :D hari ni boring betol . ada abang angkat serupa tk terangkat . hoi , biadap ! haha ttibe .

malam tadi macam tragedi , aku maki maki myspacers sial bernama Rizal . maybe aku tuka link ni sebab tanak bagi dia baca . serabot perot aku dohh . okay , malam tadi en , aku txt dia . kononnya nak berbaik balik pas aku mara dia dengan teruk hari tu . patu kitorang punn msg macam biasa lahh . tyme tu aku dalam kereta otw pgy uma kaka aku dekat Nilai . So memang haram jadah takde kerja . then dalam pukul 8 tu dia stop cuz nak pgy tuisyen and txt aku balik pas habis . dalam pukul 10 lebih tu dia txt aku balik . patu aku cakap lahh aku busy sebab tyme tu memang dah sampai ruma kaka aku . so kena la angkat beg sendiri sampai tingkat dua patu nak salam lah , borak lah , makan , banyak benda yang aku kena buat . dia asyik paksa aku msg dia . lepas paksa memaksa merajok . hoi , kau bukan boyfriend aku yang menggedik lebih ni apasal ? his stupid text that i hate most : " thnx 4 everything . and lepas ni kalo tanak txt cakap jela taw . tkyah kate busy lah ape . bye ! " grrr babi . ambekk nak kau . apa dia egat aku nak pujuk dia ah ? haihh kambing betol -____- ' txt aku yang agak sedap didengar : " hoi , mampus aku la nak busy sampai pagi besok pun . kau enkau lah aku aku lah . yang serabot sangat apasal ? tk reti maksud busy ? bodoh . " astaghfirullahalazim , haha . banyak dosa aku malam tadi . patu dia paksa aku maki dia . thnks , memang aku maki kau . ouh gembiranya rasa ! nah kau dapat . itu yang kau mintak en ? terima kasih .