birthday party Farah --

first skaly nak wish dekat Farah hepy beday yaww xD haha best gila dapat jumpa member sch rendah balik . tp lagi best if ada myra , naz , tqah adam , emy and byk agy ah . menyampah plak nak egat balik . act jumlah kitorg ramai secara keseluruhannya , tp sbb ramai yg dah pindah and pgy sana sini so tk berapa ramai lah kot . aku ada lahh jugak tangkap gamba diorang . mane tau ada yg pindah lagi en .

and aku naik benci sbb budak laki pemalu siyott . bila kitorang nak tangkap gamba diorang pura pura pandang tb lahh , mkn lahh , semua benda diorang nk buat time tu jugak . gamba gamba ni aku tk edit pape punn . tp aku akan explain apa yg aku nk explain . hah , haha . okaylah , cepat tgok !

:


yg baju hitam tulis AIG tu scandal lama aku *woot woot haha . yg baju merah symbol 92 tuh famous doe sbb budak ni ckp muka dia mcm Jojo cerita kat tv3 tu . apa nama dia ? tasbih tasbih tulaa , pukul 2.30 petang . haiyaaa .


tqah latif , aida , farah and izzati -- * eleleyy tqah buat buat malu plak dyee HAHA


raraa and aida


Ain cuba inteprem dekat situh okay , haha


beday girl yg pkai bj purple :)


Jenny and Ain --

to Farah , happy beday yg ke berapa kali aku ucap pun tah ah . and and to Shida , update cpt blog kau nok . HAHA kecohh :p