sukantara macam apa wehh

ini ada pengakuan and pengumuman . lantak kau lah nak pilih yang mana satu . budak poyo ni Siti Ameera . kau kenal kea tk pgy mampus . paling ah aku peduli macam nak tahu . minah ni buat perangai pada hari Rabu , 10 Mac 2010 . haa details aku bagitahu kau . and hari tu jugak lah aku rasa sedap nya kalau dapat lempang sekepeng muka dia yang bajet macam Liyana Jasmay tu . ehh korang , ada budak perasan lahh kat sini ! haha . wehh , buat putus urat kentut aku jea gelak . tk pasal pasal dapat masalah nak buang air besa . sebab kau , perempuan .

eh bodoh rupanya hari tu . SUKANTARA yang bengong lagi bongok . buat reput tulang teenager sorang ni kau tahu ? huhh -____- ' hari ini okaylah , turn rumah kuning . ha aku lari dapat nombor dua okay , haha . eh egat senang nak keliling padang banyak kali ? memang keluar segala benda . haha . ha ape ? elehh kau jeles ;)