faham aku cepat (!)

kesimpulannya kan , aku dah tak tahu nak bebel apa dekat sini . act ramai sangat yang nak dibebel , tapi tk terhitung ramai sangat . haa kau bayanglah mulut aku ni berapa banyak bebel dalam sehari . even aku sendiri benci dengan pembebel tahap kronik .

if nak dibukak internet punn aku tak tahu nak bukak mana satu . semua boringg . facebook lagi laa boring amat tapi sebab dah satu family aku beranak pinak dekat situ , what can i say kann , haha .

ala myspace sama jugak . kalau tk silap aku dulu setiap kali nak approve comment ada laa dalam 13 - 20 comment approval . sekarang dah jadi 3 ke bawah . what the hell ?! ada sapa sapa yang cuba nak sabotage aku hah ? biasanya situasi macam ni terjadi kepada si faker bukan ? tapi aku bukan faker woitt ! please heaven :)

korang semua boring . ada yang nak tegur aku ? tkde kan kan ?

ehem ada wehh , haha . myspacers yang mungkin boleh menjadi kebanggaan kot . Izzah Bieber . thnks :)

aku dah cakap pun kan , aku bukan penegur yang baik . So kalau kau rasa nak tegur tegur dengan aku hantar jehh comment . InsyaAllah aku balas . tkpun pgy dekat sini . yang tu lagi senang kan :)

haa apa yang kosong sangat ? tulisan banyak banyak dekat atas ni hape ? haihh -________-"
sakit perut , out . haahaaa :DD