exam

elehh title pendek gila kan ? haha kepala otak tga tingtong ni doee , tk reti nak buat apa dah skrg ni haa .

act kan skg ni aku cam dah malas nak buat pape esp nk mengetaip kat blogg . okaylah , esok exam . cuti seminggu kan ? aku tk prepare sekepiang habuk punn utk exam ni . parent aku just diam and tk cakap pape dah mean aku sgt teruk . teruk , kan ?

dari isnin , selasa and rabu jea pasal ptg tu sambung lg . so mcm pndek jea jadual exam kitorg tp cam
ahh leceh gilaa lah ! hari selasa nnt mak aku pgy hosp nk kena bedah kt tangan . so dia stay kat sana sampai hari rabu . even mak aku dah arrange semua nak suruh abg aku yg dekat sini blk la , kaka ipar aku kena anta aku pgy sch sume tp still pening wehh . sbb aku lupa nk ckp ptg tu kitorg ade smbung pulak so kena tuka laen lahh .

takut doee , aku nak jawab apa time exam esok . please pray for me peeps :')