bersimpati di atas keadaan simpati

woot woot haha ttibe . pffftt act aku ada benda interesting nak tunjuk kat korang . kalau dah penah tgok sebelum ni diam diam jelahh tk payah nk buat mulut kepoh nak cakap aku ni kecoh jumpa benda alah nak heboh heboh . haha tk pasal pasal dapat ceramah mini ;)

benda ni agak klaka and spt yg aku dah cakap tadi , kalau dah tgok kau buat dunnoe jelahh . tkpun kalau nak lagi best kau buat buat excited bila tgok gamba ni . berlakon yg kau tk penah tgok . gempak abes :)

you got it :) --




awww aku tersangatlah bersimpati makhluk yg belah kanan skali . dah tergolek habes gua cakap sama lu , haha . benda ni dah lama dah kejadiannya . tahun bila pun aku tk tau lahh . act lori ni terlanggar devider tepi jalan tu kott . penumpang pun dapat lah effect . haihh , byk dosa laa ni buat HARAM dekat Malaysia , haha :DD