my ex

ex cikgu lahh bhaii , bukan ex boyfriend . haihh tulahh , pengaruh cerita tb . apalaa nak jadi bebudak sch zaman skrg .

wehh aku nak story something . camni lahh , tadi ern aku baru jea bukak bukak fb then cikgu aku time sch rendah yg lapok lg tk berseri tu cuba IM aku . cikgu wehh , takkan aku nak buat dunnoe jea ala ala dungu . act aku malu gila sbnanye . tp buat buat biasa jelahh ern .

dia tanya aku jawab . mcm drama dekat dalam tb rumah aku yg kena henyak volume dia kuat kuat . ckp lebih lebih bahaya aku ni dohh mulut cam longkang terlepas mcm mcm . then sampai satu moment tu aku terlepas jugak dan bertanya mcm ni , " ehh Sir , dah tertunang yeh ? " then lama gila kott dia amek masa nak jawab soalan cepumas aku tadi , haha . last last pendek jea dia jawab , " k la , sy ngantok dah . gd nite . " perghhh gila nyahh , kalau aku jadi dia ern dah lama aku henyak budak tanya cenggitu . chill Sir , jadi org beriman . haha kepala otak dia dah buat salah bukan rety nak mintak ampun mcm time hari raya . and aku notice something , dia dah kurus . kurus gilaa bhaii , agaknya frust kott tk jadi kawen .

and last thingg aku nak cakap walaupun dia tk baca blogg aku ni , aku nak mintak ampun berjuta juta ampun menyakitkan hati ex-guru aku sndry . aku just taknak jadi murid derhaka dohh , haha itu pesan Naz dekat aku wehh ;)

ily Naz <33 woot woot ;)
aku gilaa rinduuu dekat kau dohh , kau rindu aku tk ni ? haha jgn sampai aku amek syabu nak lupekan kau , haha cehh ;D