tragedi mengangkat phone ;DD



BHAHAHAA wehh , teringat kes malam tadi aku rasa nak tergelak jea hari ni doe . cerita dia , abg Mirul kata dia nak call aku dalam pukul 12 malam . aku cam sesak gilaa tapi aku taip msg tu relaks jea , " okay , " tk panjang tapi penuh maksud tersirat . haha . aku memang susah nak angkat phone . aku rasa aku takut kot . takut tk reti nak borak apa patu diam jeh . mula la rasa nak hentak phone tu then pijak pijak . rite Pykaa ? haha . patu if mak aku dga cemane ? tk kea menghembus nafas terakhir aku malam tadi ? gila laa wehh , jarang aku buat perangai cenggini .

dalam pukul 11.55 tu aku cam " ahh dah dekat sangat dah ! weyyyy takotnyee " haha sakai gila en ? nak nak aku tk pena punn borak borak dengan dia . patu en aku anta msg " abg , tkyah call boleh tk ? dah macam kena iceman dah ni . " hahaa dia buat dek jeh . tyme angkat phone tu aku gelak gelak . tk tao ahh sebab ape wehh . dari pukul 12.10 sampai ahh 1.45 . whoaaa lama en ? mula mula okay lah , banyak cerita . 30 minit terakhir dah macam senyap patu cakap tah pahape then gelak gelak . haha tk paham aku .

pagi tadi sepatutnya aku bangun dalam pukul 12 . tapi dah bangun pukul 8 . sebab ape wehh ? dia text suroh aku bangun solat subuh lah hape . patu bebel bebel bebel kata anak dara tk bangun lagi . haha btw thnks kejutkan tadi auw ;) susah susah jea .