tah apa punya cerita kan ,

HA - HA . hari ni aku rasa best gilaaa kau tahu ? rasa nak melompat tingkat tiga kelas 2 Amanah tu jea . aku tahu kau mulut macam si*l pasal budak luar asrama . tapi aku terima jea apa kau cakap , sebab apa ? pasal tadi lahh kan , haha :DD something happen and im not going to tell youu , bhahaha ! tk penting , tk yah tahuu =.=

okay hari ni aku tk tahu apa point aku nak bercerita kat sini . yang aku egat pasal sch tadi sampai sekarang is cerita Ema , Pu3 Nuzwir and lain lain yang berkenaan tu lahh . ramai sangat yang amek port tadi kan , haha . okay , act tadi kitorang ada buat port nak dga cikgu Nora'zah sayang tu bercerita . best dol dga dea bercerita . tup tup lepas ke cerita yang tk sepatutnya berlaku . cerita yang berkaitan berkenaan mandi wajib , last last kau tahu jea la kan , budak ppptr mana tahan lame . haha . title lain , cerita lain . baru gempak wehh , haha siyott jea .

masalah aku yang seterusnya , kenapa secara tiba tiba aku teringatkan sch rendah ni ? teringat kantin tempat makan paling lama , teringat surau, teringat tyme tusyen dan sebagainya . arrgghhh ! malasnya nak melalui tusyen form 2 ! kenapa tusyen perlu diwujudkan ? kejamnya dunia ! cam si*l lagi , haha .

dah , assalamualaikum ;)
tk jawab berdosa ohh , haha :D