motif kau ??

apa motif kau sebenarnya jantan ? ayat tu buat aku saket hati gila gilaa seyh , " jom goda perempuan " . pastu hantar comment , " hai " . apa ni ? permulaan ayat kau yang looser ? apa kau egt perempuan ni mainan , kau boleh pakai buang macam Stacy cakap tu haa ? dah tk pasal pasal kena basuh dengan ayat aku , " jom goda perempuan ? ohh i see , sorry tk tergoda punn . dah dah jangan kacau i , or nanti i delete u kalo susah sangat kan " . kau jangan cabar aku dohh , aku delete betul betul baru tahu kan . sorry semua lelaki , hati aku cuma ada sorang jea . M**** . kau tk kenal kan ? bagus ahh tuu ;) kitorang bukan nak kawen lagi nok . tunggu ahh tahun depan , haha . jokejoke . kau ni serius sangat ahh , HAHA .

P/S : shida , kau jangan kawan dengan dea bole tk ? aku tk suka sangat ohh , HHA .