apa hal dohh ?

diutamakan , aku nk ucap terima kasih dan syabas kepada yang dah jadi follower aku , sayang korang gila babeng tk terhingga dohh ! haha :DD

okay dah . karang tk pasal pasal tersebut perkataan *tuttt* yang orang selalu tk nk denga . mungkin jugak ada yang nk dga kan , haha . ehh apa aku merepek ni . okay , straight to da point . shida , aku tk puas hati betol dengan kau doe . semenjak aku cakap yang aku suka kan si capital nerdy H tu , kau macam saja jea jaja nama dea ke sana ke mari kat aku . sebelum ni tkde pun doe ? okay , kau sengaja . aku tahu . dah , kau tk perlu menjelaskan hal yang sebenar . aku tk perlukan penjelasan , haha . kecut kau shida en ? dah macam kau buat salah besa sangat sangat jea . senang cerita , jangan sebut nama dea lagi pasal achery tu . sebut hanya bila perlu misalnya berkaitan dengan aku . lepas tu kau cam , " ehh aku pulak yang kena ? " dah habis untuk cerita ni , noktah .

okay persoalan yang kedua . aku tk faham , kenapa seorang lelaki ni mesti mengada ngada dan bersikap gedik serta jijik depan aku ? bagi aku baldi selori wehh , dah muak aku rasa . anak tekak aku kembang besa mouse kau tu dohh =.= satu lagi , aku benci Rian ! kenapa dia mesti benci Hanif ? tk faham aku .