sayang kau ah budak ;)

hah holiday ? holiday yang tk serupa holiday langsung . haha pembuka essay failed Z :')

dah berapa bulan ek ? rasanya dah dua bulan aku jaga budak kecik sorang ni . haha dah pandai sekarang kiss kiss bagai . hoi lah budak , iloveyouusofuckindamnmuch tahuu ? hha . kau pindah nanti , cemana lah aku ni haa .

pfffttt budak budak myspace majority memang sombong , kann ? tapi tk semua ah -__-' . ala jangan terasa hati , haha . adoiyy wahai cik pyka , kau memang leceh . kau nak aku buat itu ini patu letak gamba kat photobucket ah semua . thnks sebab dah menyusahkan aku :)

homework dah siap ke belom ? fuhh punya la ramai tanya aku soalan tu . haha wehh , buat penat kau tanya . eh malasnya aku hari ni ! satu kerja tk buat . idea nak cakap pun dah ghaib pgy bumi bunian . haishh =.='

haha tiada motif utk ini entry . bye .