kenduri itu membosankan rite ? ;)

dok ngan abang kat rumah , nak buat apa kan . last last blogg jugak aku cari . parent pgy kenduri . tah apa yang best sangat kenduri tu punn aku tk tao lahh wehh . yang abang aku sorang ni dok lenjan nugget sorang sorang . seketul pun tk tinggal . padahal aku dah tinggalkan wasiat kat dea tadi simpan untuk aku . tah kenapa kau diciptakan nok ;)

pening kepala bertambah bila orang ramai start IM aku . pengakuan , aku tk suka di-IM . leceh gila babeng . and aku rasa rimas dek kerja kerja aku di myspace terbantut dengan ayat ayat looser si fulan , si fulan . apa lah yang best sangat tegur aku ni samdol . kalau mood aku baik , aku layan ahh . if asyik every comment kau tanya sepatah sepatah buat otak aku mati terputus putus urat nak jawab . then hilang lah segala idea yang aku nak tulis . see ? sebab kau aku dapat effect yang dalam gilaa kau tahu ? haha :DD act aku saket sangat hati sekarang . u noe wat ? okay , semalam Pyka Rahmat sayang dah ajar aku teknik nak buat gmba macam tu . masalah aku sekarang , aku rasa geram dengan myspace yang pandir lagi bengong . aku tk tahu apa yang kau nak . dah la pelik , bila buat jea salah . memang dasar gamp**g kau doe . tk faham ke dah banyak masalah aku tanggung , kau pulak sambung buat drama membebankan otak aku yang baru nak fresh . aku delete baru tahu kan , grrr

okay , pengakuan dah cukup , kan ? cukup lah to ! haha penat dah , bye ;)