haprak bedo -___-

mesti kau tk paham apa yg aku tulis kat atas tu kan ? aku sendiri tk paham . buat buat paham jea lahh =.= hari ni macam apa jea . kalau aku tk online , nk buat apa lagi . plss lahh jangan ganggu aku online . korang pun da sombong dengan aku en . tk kesa la . bukan kau sorang jea kawan aku . ada 4501 wehh dalam banyak banyak negara kat dunia ni . tadi plan nk edit tolong edit photo sepupu aku , alah yg kau tengok nama Putra kt myspace aku tu laa . macam gelap gulita jea en ? aku nk tolong cerahkan sket . tade kerja nk buat dohh pagi pagi ni . sume dah settle . tapi bukan aku yg buat , haha . gosh , sume benda yang aku nk buat terbantut hari ni . aku sendiri tk tahu apa puncanya . tk paham aku . ohh , haha . lupa nk story . tadi kan , dalam dok tade kerja mak aku sroh aku cairkan ayam dalam freezer . " no hal lah , " patuu pgy ke dapur melaksanakan tugasan yang diberi . bukak jea freezer , tercari cari ayam kat mana tersembunyi . dah jumpa ! tapi kat bawah sekali . menyeramkan wehh , kaki ayam tu terkangkang macam nk bunuh aku dengan kuku dea . adoyy , cemane nk angkat ayam ni letak dalam besen ? nk tk nk kena laa angkut ayam lahanat dalam plastik tu lempar jea dalam besen . cair ke tidak , itu lain punya cerita . saya sudah jalankan tugas , anda ? ;)


kau rasa jijik ? apa boleh buat , HAHA .