this week ahh ,

minggu ni ? aku cam , tah ahh . agak blurrr . sume benda aku cam tk bole buat . geram nk hentak kepala kt lantai mcm Am buat , haha . semalam en , aku saket perot yg teramat sangat doe . dalam pukul 2-3 pagi aku da start saket . tp tk berani bangun oleh kerana . . kau tahu la kan , haha :DD then dalam pukul 5 pg tu da berani bangun nk pgy toilet . . and hari tu jugak aku tk pgy sch . da tercatat dalam buku rekod murid aku tk datang hari tu . bila pgy sch balik sume orang tanye " kenapa tk datang semalam ? " ada bakat korang nak jadi wartawan weyy , aku jamin :D dah macam artis ada gosip panas dah aku jawab soalan korang . Farah tanya pulak , " sorang jea ke ? " gosh , aku tk suka soalan tu ngenkk . kau ada nampak 3 orang sebelah aku , Farah ? bedo jea . bcoz whatt ? today Intan pulak tk datang . . tu pasal ahh aku sorang sorang . lega Pykah datang . almaklumlah , dea tu kan liat bangun pagi nk pgy sch . kau pun macam tk tahu . kalau aku ada tyme tu da lama aku siram muka kau dengan air panas . biar tk datang sch sebulan . semalam jugak , komputer buat hal . kononnye nk curi curi maen internet lahh en , tyme Am tido . bila nk start , ' disabled to start the window ' . tk kea bangang tu . aku ni punya lah excited nk bukak myspace . pastu call ayah aku sroh balik tengok tengok komputer ni apa kena lahh pulak . ayah aku balik , dea kata komputer da rosak tyme blackout hari tu . ni punn , baru jea okehh . baru baek demam lahh konon , haha :DD off , tiada motif utk ini cerita :)