facebook ouh facebook , ;))

terima kaseh dan syabas diucapkan kepada facebook kerana telah menemukan aku dengan dua insan ni haa . wahh ayat tk tahan tue weyy , haha :D straight thru da point jea lahh ehh , aku malas sket ary ny na bebel bebel and bebel sepanjang idop aku .

teacher didahulukan :)
Teacher Hasnizah bt Abu Karim


dea pena jd teacher aku tyme drjah 1 smpy drjah 4 . start drjah 2 smpy drjah 4 dea jea jadi guru kelas . garangnye weyy , tk terstory aku kat korg betapa garangnye dea ni . kan shida kan ? tk caye korg tanye shigenit tu haa :DD thnx to facebook and shida .

pasal Sir tue . . aku tk kesa ahh babe . teruskan jea lahh dengan lagak dea yg tk sudah sudah tue . aku tk herannn smpy mamposss ahh . student na buat baek , kau berlagak . bila student brlagak , kau punya lahh umum kt perhimpunan kata ade satu student ni berlagak gila lahh tk tego kau . mentang mentang ahh dah masok smk kan . see ? aku mmg nk perang dengan kau ahh ni , , get ready yeahhh ! semangat nih weyy , ,

and sorg lagi aku jumpa dekat facebook . dea ni ex student sch aku . kiranya last year dea ni barua ahh , form 5 . ni dea , Bayu kesayangan setiap student perempuan kt sch kitorg :)

wanted : Faisal //


ahhaaa , why Bayu ? kau tk perasan nyahh ? ala , Bayu yg cerita Jelita last last year tue ahh , lem . . ahh kau ni . punya ahh popular apabila mukanya dikatakan seperti Bayu Soebrata tue . whoaa , pehal lagi weyy , lagak ouh ! student student pompuan ni pulak tergila gilakan si dea . berita buruk , termasuk akuuu ;)) tapi tk minat kt dea pun , just terkesima , hahah :D tp kan kan , bila tengok muka dea dari dekat banyak gila jerawat membuatkan aku tawar hati nk minat kat dea . wuwuwuuu :))

thats all , thx 4 reading peeps :) aku cuma nk share happy nih jea , nnt korg ckp aku happy sorang sorang tk ajak muka korg (: