kau,

aku suka kau lah ngongg , paham tk ni ? gosh , pagi tadi kau pandang aku semacam jea . tk keruan aku tyme tuu , haha gedik , gedik . ehh , bese ahh ? tu kan adex aku , gedik , en ? err.. aku tk bole nk cerita panjang lebar kt sini sampai umah kau kalau diukur dengan tali tape . why ?? because we have shida :) kang mulott minah ni becok satu sekolah baru aku tau ;P eiiii.. suka kau ! suka kau ahh gila , haha . cipan , bangun tido jea aku terbayang muka kau . sebab kau jea aku cam semangat nk pgy sekolah . tp kehappyan aku terbantut dek terdengar cerita pykah babun ni haa . cibai siyott gila . kau dating dengan dea , nyahh ? urrgghhh ! semakin tk paham aku . lantak ahh pape punn , aku dah tk kesa skg ni wehh , kau buat la ape yg kau rase betul and elakkan ape yg kau rasa salah . FULLSTOP .