hampir gila pada 30 January 2010

nampak title kat atas ? nak tahu perkara yang sebenar ? haih , cuba buat misteri skett ;)

bangun pagi tadi dalam pukul 9.oo . teruk anak dara ni ? ada aku kesa nok ? tiba tiba toleh ke kanan ada seorang budak tersengih menampakkan gigi 4 batang . comel gilaa dohh . aku pun tk meletakkan setinggi gunung harapan nak sambung balik memandangkan insiden ini berlaku . dukung dea letak kat luar patuu masuk toilet . then terdengar dea menangis sorang sorang kat luar . ahh , skali skala kan . senaman mulut whatt .

ibu cakap nk pgy sg.tekam dengan tujuan nak beli ayam . " La . . nk pgy sg.tekam kea ? " " ha'ah , kenapa ? kalau nk ikot jom , tapi cepat sket . " simple and ringkas jea , haha . mandi cepat cepat patu aku ekot lahh mak aku ni . balik jea dari sinun , nampak abang kedua aku menekan nekan keyboard . lantak kau lahh , tk kesa pun . tk lama lepas tuu dea keluar dari bilik . aku pun berlari masuk bilik kononnya nk maen pc . yg si Kuya ni pulak sambar nk buat assignment lahh konon . nyebok jea . aku hentak kaki berkali kali patu blahh terperuk dalam bilik . mak aku ajak pulak pgy Jengka 22 . gosh , malasnya aku Tuhan jea tahu . abang aku umpan aku keluar bilik dengan mengetuk bilik aku menggunakan tangan Am . aku pun mengalah keluar bilik . dia ajak jugak aku pgy . " jom kita pgy , kita tinggalkan si budak negro ni sorang sorang kat umah . biar padan muka dea . balik dari sana nanti kalo dea tk abes maen lagi , aku henyak dea ngan kayu . " thx bro , kau memang salu memahami and pandai pujuk aku ;)) aku cakap " okeylah , nk ekot " mak aku pun excited lahh sangat , " haa , cepat sket , " aku pun pakai baju yg sama teros pecut masuk kereta . dah muak tengok muka si Kuya . marah sangat lahh kunun -_- aku kan jahat , kau buat buat pelik pehal wehh ? da sampai Jengka 22 , ternampak sekumpulan boys over flowers ( hahak ! ) kt bus station . cewahh , pandang diorang cam kerek jea , dalam hati berbunyi " gosh ! " jangan pelik bila aku kata diorang sume kawaii :) haha lahanat wehh blogg ni nanti ;)) bila sume dah selesai kat sana kitorang pun balik . tyme balik , tengok Kuya still ngan pc . dush ! merabak jea dada nihh . pas dea blahh , aku terjun pgy kt pc . terkejut berukkkk dohh bila ternampak " time limit parental control " korang ada tk benda lahanat ni kat rumah ? berhati hati wehh , boleh sengsara hidup ada benda haram ni . tyme tu punyalah rasa nak meraung gua cakap , terhegeh hegeh aku nk bukak myspace . keluar dari bilik , tengok cerita Anak Halal astro Ria . petang tu , mandi kolam :) then mulalah rasa nk demam yg boleh menyebabkan tk pgy sch lagi :))

p/s : sury to shida , i cant tell u da truth . sory to say , i want to do like u did to me :) so i wanna u feel how i feel yesterday and yesterday :'(

- THE END -