terima kasih

act aku rasa dah dua minggu aku tak update . sebab aku rasa masa berjalan dengan perlahan macam anak kucing aku yang baru dilahirkan dalam mesin basuh kedua aku yang buruk dan menunggu masa untuk reput . act memang dah reput .

minggu ni aku happy gilaaaa barbie . dan aku juga ingin mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga kepada sahabat kayu jati aku , Izzudin atau Judin ataupun Kak Ju . terima kasih kau dah jadi orang tengah kitorang . haha tanpa kau feeling tuh tak wujud wehh , tidak sama sekali .

untuk dia , aku tak expect pun dia admire sampai macam tu sekali . dan aku agak terkejut dia bertindak dan berkata sedemikian . padahal sebelum ni aku tak pernah tunjuk dan respons yang aku minat atau admire dekat dia , tak langsung . and skrg aku pulak admire terlebih nih . how ?

dan aku hilang idea nak buat entry . bila idea dah datang aku edit semula entry ni .

aku dah gila dan taknak fikir apa-apa buat skrg . ONLY HIM <33