aku reti rindu blog jugak =.=

Ya , bukan kau sorang jea yang reti .

Aku pun dah tukar link blog . no more ignorehimbabe . kau dah boleh balik rumah kau sndry . terima kasih :)

Kenapa tukar link blog doe ? sebab blog aku dah kena ceroboh . lepas dah baca tu senyap jelah , ni pgy bgtau semua orang plak dah pasal entry aku yg lepas . tak ke sakai tu namanya .

mula-mula kes Azie bgtau Izyan . tak pasal-pasal nak nanges budak tu . celaka , haha . untung Izyan tuh baik , kalau tak jangan harap aku dapat tegur dia lagi . Bila tanya Azie , Rara yang plak dah yang cakap . bila tanya Rara , Azie plak yg cakap patu muka dengan nak nanges . Well , masa tu aku percaya cakap Rara sbb dia kwn aku dari sch rendah lagi . Bestfriend tuuu -.-

Lepas tu Pyka plak buat hal . baca blog aku and comp dia hang . dah hang tu apa ? mak dia pgy baca pulak apa yang aku tulis dalam blog . Gosh , penat gila dengan perangai korang . kelam kabut aku tanya dia apa mak dia baca .


act minggu ni mcm mcm hal dah jadi . Pyka , Sab dengan Aimie berputar belit cerita dorang . semua punca dari Aimie , mulut sndry yg cakap sndry lupa . sndry yg salah tuduh org lain yg salah . keling . Patu bila cikgu Nora'zah masuk kelas jea , mula nak ngadu itu ini . Bila Sab tanya kau , start buat drama kt dlm bilik comp . serious benci .

aku tahu kau bukan org baik . thats y kau kata org lain jahat sbb kau nk rasa jadi org baik . please la .


letih aku cerita pasal korang //