kau dah boleh lari pegi Lombok dengan ayat tu .

Taipan agak lambat , sebab aku guna laptop abg aku -.-

aku rimas tau tak , serious rimas . pasal budak myspace . aku lah tuuu .

bukan , act bukan aku . aku dah terlalu sabar dengan ayat-ayat yg aku sendiri tak pasti tu ayat ngorat bagi yang laki . kalau betul , memang standard ayat mat rempit . alololoooo kesiannya :')

budak-budak ni hantar comment yg sungguh menyemak (sekali) just nak hantar (?)

- comment my picture , hit u back .
- hai , watpe tu ?
- helo , stay mane ? thnks comment gmba. .
- hyep. . stay dkat mana ?
- heloooooo .
- hye / helo / hai / hi (you)
- hyeeeee , nak kenal boleh ?
- thnks approve :)
- hye , u sch mana eh ?


haha aku malas nak check balik comment board tu . tapi yg most aku benci yang last tu , ehh sekolah mana kau tanya ? kau pernah datang tempat aku ke ? kalau aku gtau kau tau ke ? kalau aku gtau kau nak cari aku ke ? sudah la wey , kalau taknak aku cop ayat kau free-free jadi mat rempit , tolong jangan menyemak dkat comment board aku . melainkan kau memang mat rempit , apa boleh buat :)