cerita makcik kepoh (lah sgt)

jujur se-jujur jujurnya aku tak faham kenapa JAMILAH ni tak suka dgn aku . hmph nama pun tak komersial . act nama dia Nur Jamilatul Husna . kenapa aku panggil dia Jamilah ? entah , aku suka . suka hati akulah (?) -__________-


dan sejujurnya , aku tak ah suka sangat dia ni . okay macam ni , hari Selasa lepas geng aku makan dekat kantin . meja tu luas , kitorang 4 orang jea . sudden dia datang dgn Siti Ameera . aku start rimas , sebab mulut dia bising macam apa ? burung murai -.-""" and satu part tu , bila aku dgn Shida borak pasal facebook , dia dgn tak bagi salam

" wehh gamba kau dkat facebook tah pahape hahah "
.

time tu muka aku pedas gila . maybe dia faham ( kott ) .

makcik , lantak suka hati limpa hempedu pancreas aku lah nak letak muka ketat ke , muka toyok ke , dah tu facebook aku hal aku lah ! kau jaga jelahh gmba kau yang tak seberapa tu kan . dherr , tengok muka sndry sebelum cakap muka orang . dgn happy aku nak comment :


see ? muka kau yg bangga nak tunjuk lubang hidung . wehh , ibu jari kaki aku muat tau tak kalau sumbat dalam lubang hidung kau .



lahh klaka gilaa edit cenggini , kuno kau tahu ? LOL .

dan alkisah demikiannya , aku malas nak kutuk dia . maka berbahagia lah kau dgn gmba gmba kau . nice , huh ?