Situasi Sekarang Tak Sama Macam Dulu

hari ni lain macam. baru semalam aku kata " bila nak tamat sch ni ?! bila aku boleh bangun lewat ? sampai bila aku nak malu pgy sch ?? " . ni semua gara - gara mulut si Intan cibai. busuk mcm longkang !

BACKSPACE.

- malam tadi baru nak sihat dari demam Intan call, " Eh, sok kau datang tak ? wehh pendrive aku hilang so kau tlog buat balik presentation yg cikgu bagi tu boleh ? cikgu nak esok ! "

- mana kertas nota KOMSAS ?!! OMG OMG.

- telefon Intan dan bgtahu semua.

- Intan datang dgn abg dia naik kereta wira hitam dan bagi kertas nota komsas.

- relaks jap. lega sikit.

- buat nota GEO yang dah lama gila tertunggak kau. padan muka aku. nasib homework tak banyak time tu.

- iron baju sch yg dah ada kesan lipat sebab dah dua hari tak pgy sch. terima kasih ibu yg bagi aku MC sendiri :)

- cari hanger tak jumpa. kene bebel dgn ibu pulak dahh -.-"""

- pgy tengok tb goyang goyang kaki and sempat makan nasik lagi tuuu -___________-

- terhegeh - hegeh cari buku text kecik komsas.

- buat kerja dekat PC ayah.

- kejut ayah dan tanya mana pendrive ?!!

- ayah pandang mcm tga cakap apa nak ? lempang satgy ,

- OMG. ni satu lagi. pendrive tertinggal dekat office !

- sudah. hari tu aku dah mintak dia beli pendrive kat aku supaya kes kes mcm ni tak jadi. last? dia tak susah celah mana pun, aku jugakkkk.

- telefon Intan and dia tak jawab. kalau tidur macam mati -.-

- tak dapat tidur sampai pukul 1.30 a.m dan sempat bergosip dengan kaka :) ily sys.

- pagi pagi tu bgtahu Intan cepat cepat pendrive tertinggal. Intan bagi pendrive dia. goshh, lega byk.

- presentation komsas and Kemahiran Hidup Bersepadu. mencik !

- yang lain present, aku duduk tukar slide. secara tiba - tiba.

- Kemahiran Hidup : lepas. cikgu lupa ada present. terima kasih :D


enough. perut aku lapa. :o