my mistake =.=""

jangan bising kalau aku ber-speaking sket. fine kau mmg kuno.

entry ni khas utk shida --

wehh, sorry gilaaa tau ! aku bukannya sengaja gedik gedik terlebih report dekat kau pasal dia IM aku tadi. bukan sengaja aku nak buat mulot kepohhh. aku just nak gtau kau jea. bukan dengan niat nak buat kau jeles. LOL aku tak femes jugak. even kalau aku femes sekalipun dia bukan sch sama dengan kita kan ? and skrg kau buat aku rasa bersalah gila sampai sampai aku buatkan entry ni utk kau. babe, mende ni kecik jea kan. jangan buat berat plak. fyi, dia dah ade gf pun. dia langsung tak egat dkat kita. bukan nak buat kau rasa pape, tapi tu fakta doe. aku tak suka dia pun. and dia tu sebelah tapak kaki kiri aku jea wehh, haha ouhh hinanyaaa. so kau tayaa laa nak feeling pape samade terkecik hati, jeles, terasa or whatever yg sekutu dengannya. cari bf laen okay ? dia tak handsome mane pon. celah celah jari kaki kau jea kan ? haha hina lagi. adoiyy cian cian.








SORRY ^___^"
haha tengok ni mata aku dah bengkakk sebelah =.-"