7 sebab aku tak suka dia.

first sekali aku nak cakap entry ni bukan tujuan nak mengumpat --

tp dalam erti kata mengumpat lah jugak namanyaaa --

ini alkisah tentang classmate aku, Intan. for 4 month aku dah duduk sebelah dia dalam kelas dan ini buat aku semakin tak tahan dengan perangai dia ! OMG.


terus masuk point.

1. tak pernah faham aku.
- goshhh, dia tak pernah nak faham aku. bila aku bad mood please lahh faham dengan keadaan aku time tu contohnya bila kena marah dgn cikgu. kau bercerita pasal dialog kau dgn mak kau yg bajet lawak kambing tu sapa yg nak dga wehh ? dammit.

2. agak berbau.
- aku tak sure lah dia ni mandi ke tak time pagi pagi nak pgy sekolah. takpun bila hujung minggu jea ke dia mandi aku tak pasti. badan dia agak besa dan 'gembira' so bila buat aktiviti dah mula merebak 'perfume' dia. OMG sapa yg boleh tahan dengan bau kau wehh ? jangan sampai kau lagi busuk bila aku dah start nak muntah dekat kau.

3. moody tak tentu pasal.
- fine laa, sometimes kau baek sangat dan sometimes perangai kau buat aku tak faham. ex:

cikgu Salwa : ehh Zul, kenapa mata awak merah ni?
Ikhlas : dia kena cium, cikgu.

aku : hahahaaa sapa yg cakap kena cium tadi?
Intan : Akim yg cakap ..
aku : ehh tapi aku dga Ikhlas yg cakap tadi?
Intan : yea, aku dga Akim yg cakap.
aku : yekea ? ...
Intan : ( cam mara ttibe ) yelaaa mane mane jelaa, aku tak kesa pun sape yg cakap !
aku : lahh kau pahal emo ttibe. sepak kanggg,

then terus amek buku lari pgy meja belakang sbb Azie dgn Pucca duduk meja lain. dushummm bapak sakai nak cepat mampus agaknya.


4. ape kau merepek.
-
aku ni dalaa pemalas no.1 negara nak buat homework. bila dah datang mood rajen aku tu kau jangan laa kacau. sapa laa nak dga cerita kau pgy Pulau Tioman la, pgy Cameron la, hoi samdol ada aku tanya ke?

5. peniru dan pemalas.
- okay aku pun pemalas. tapi dia lagi pemalas berlipat lipat kali ganda tau tak. pemalas pemalas aku pun homework aku siap and tak copy buku org. kau ape ade? senang senang jea kau copy then paste dkat buku sndry. buat malas, copy rajen. orang ape tu?

6. jahat !
- kau en, kau suka tinggal aku kan. bila otw pgy bilik bilik khas kau lari jauh nun sana depan depan. aku ni dalaa duduk sebelah kau appreciate lahh makna kawan. selama aku duduk sebelah Raraa hari tu siap keluarkan buku lagi dari bag aku. then bila kau dah jauh aku tinggal la sorang sorang depan sket jea dengan budak lelaki. maluuuu -,-"""

7. mulut longkang.
- fine, bestie kau Aqilah kan? then knp kau sanggup kutuk dia depan aku dengan Azie? kononnya dia tu berlagak lah, sombong lah, tapi aku tengok korang berdua jea pgy mane mane. and KONONNYA Aqilah tu riak ah dapat result tinggi tinggi. kau tu ape? bila dapat Geo tggi sket dari orang lain ohh pandai plak angkat kertas tinggi gilaa. serupa tak sampai aku nak capai. okay kau tinggi.





stop laa wehh, cukup tersiksa dah aku satu kelas dengan kau. kalau bukan pasal Nina dah lame aku taknak dekat dengan kau tau tak? shitttt --