result cibai

aku kan , tah ah nak cakap ape dah . kan best doe kalau sch tak payah sebok sebok nak exam . sch sch jelaa tak payah menyebok menghadapi exam mcm ustazah solat tu cakap .


sejarah = 38%
geo = 42%
kemahiran hidup = 42%
PAI = 60%
bahasa melayu = 73%
english = 70%
math = 35%
science = 29%

ni rekod pecah rumah :

science aku yg plig rendah , math antara yg failed , english kedua tertinggi , bahasa melayu antara yg tggi , PAI antara yg tggi jugak , kemahiran hidup agak okay la sbb hampir sume soalan aku main hitam jea , geo maintain dgn kesengalan , and yg ni aku plig tak puas hati , saket hati , grr semua lahh ! Sejarah . act markah aku 43% tp cikgu Shuha dgn kejam bg aku 38% . fine , tak jauh and lari mana pun tp at least bg la aku lepas dari E tuhh . dah sah sah failed gred tuh .

hari Khamis aku tak datang sch sbb saket kaki lepas kena 'Keep Fit Club' by sir Reza . mampuihh , longgar lutut aku sume abeh , haha . patu ++ aku demam plak . then bila datang sch pagi tadi Judin aka Kak Ju cakap cenggini " Wehh , hari ni berbirat la tangan kita " hahah pahal kau takutkan aku doee ? aku tanya la Intan ape kena mengena dengan aku sbb satu kelas ckp benda yg sama . Intan cakap diorang bising semalam aku tak datang sch sbb melarikan diri dari kena rotan dgn cikgu Mahathir . hoi , aku tak ah takot sgt dgn rotan cikgu Mahathir tuh . yg aku takot rotan cikgu Aida woot . gilaa seharian merah jea tangan aku kena sebat dgn dia .

time masa BM cikgu kata " jom rotan merotan " patu budak ni kesat kesat ah tangan diorang . ape motif nya pun aku tak tau . time aku pgy depan nak kena rotan ;

cikgu Mahathir : cepat la angkat tangan !
aku : berapa kena ni cikgu ? -.-"
cikgu Mahathir : tiga . *huhh relaks jea ,
aku : ehh jap cikgu Shuha salah bg markah lahh !
cikgu Mahathir : ah saya tengok yg dalam kertas ni jea

aku tkde tiga tangan wehh , so tangan kanan aku kena dua kali . bila dah dua dua belah tangan kena , baru dua . cikgu cakap ;

cikgu : lagi satu !
aku : alaaa , esok ah cikgu

haha dgn muka tak salah . patu riuh bilik APD kelas aku gelak dekat ayat aku tu . hoi budak , hari ni dah hari Jumaat kalau kau rajen sangat nak pgy sch hari Sabtu kau tadah la tangan depan meja cikgu Mahathir .

tak habes habes dgn sengal kau dohh ,