sad condition :'(

grrr sedih btol hidup . yela , hidup aku ni mmg utk sakit hati and disakitkan . paham ? kau buat kau bodoh . n kau buat jugak akubencikau . kau mmg tk paham aku , hidup aku hanya aku aku n aku . tah ape nk jadi . tkde sape paham . sorang sorang punya kesa . kau pelik ? tu kau punya pasal . aku tk paham dengan perangai kau . biar aku sorang jea pelik . i'll let you in your own world . InsyaAllah aku tk ganggu kau lepas ni . aku smakin tk paham knape sume orang nk menjauhkan diri dari aku . nk kata kau sibuk , ade masa pulak nk layan si *** tuh . people treat me worst ! that's mean aku akan benci lelaki except lelaki in my family lahh en . so after this aku akan lebih berhati hati nak dekat dengan lelaki . kau faham tk ? aku bole jadi gila dengan lelaki . they play our heart like a toy , aku cakap ary tuh . kau rasa benda tu salah ? suka hati kau la . bukan kau punya hati yg tanggung , faham ? tk faham jugak masuk tadika balik . dah bodoh sangat . blajar segala 1 2 3 , A B C , alif ba ta sume tuh . kau rasa kau bagus sgt ? hensem ? special ? pirahhhhh ! bole jalan daa . let me tell you whatt , kau tk bagus sgt . jangan bajet bajet and bajet . kau rasa kau benci aku ? akubencikau jgak . tk faham lagi ? kau back off jea lahh wehh !

* thanks 4 reading . bahasa yg digunakan kasar ? sory gila wehh , *