blueekkkkk !!

kali ni aku nk cerita psal kejadian smlm yg hampir buat aku muntah pd hari ini . wahh ! haha . nerd gila . smlm en , aku beli laa air milo kotak tuhh bab aku suka straw dea , haha . bongok . masa beli tuhh kt kedai runcit cina la . dea jual buku buku neyh . mk aku pgy laa beli buku apetahh kt situ . tu psal la cerita nk beli air milo nyeee . patuu en , masa aku shake shake tuhh mmg da bau mcm masam masam skett . uwekkkk !! geli nk cerita . masa tu dahaga gila ouhh , aku minum teros laa wehh , ttibe rasa masam . huh ! rasa nk sembur jea kt muka cina pompuan tuhh . haha , tk tao nk buang kt mane . nk tk nk , aku telan jea laa dgn trpakse sekali , haha . patuu dea mcm pelik bab aku jeling dea . buat la pemantauan kt air tu dulu en , haha . ngonggg . da aku sakit perottt ary nieh . patuu dea kasi tuka air laen . tp aku tk laa amek air spesies tu daa . serik siott . grr . dasar cina tokpekong ngekkk . hah ape aku merepek tah , HAHA .