nk wat cemane ehh ?

ring ring ~ mintk tlog bole ? tao tk ape tips nk bg mulott jd baek ehh , haha :D merepek jea . wtf , mulott aku makin celupar seyhh ! haa , tgok , celupar lagi , haha . org anta komen td aku cam bengang jea . apsal ehh ? gila , gila . erti kata laen , kurg ajar doe . mana tk nye , ish , tanak laa ckp . kan NENAS kan ? nnt awk marah , haha . pape jea laa ,, yosh ! lusa nk pgy Gambang en ? * haha , ckp lagi ;P * aku sbnanye cam tanak laa pulak pgy Gambang tuhh haa , cam tk best jea . mcm pgy Trolak ary tuhh , dalam hutan dohh . patuu mandi mandi , air msok dlm idong kea ape kea , gila seyhh . pas mandi mandi , nk kena mndi lagi , leceh haihh ! patuu tgan kedot kedot . hihi shida , tgok tk gmba aku yg pkai bj merah tuhh ? bj tu laa aku ckp , patuu kita jalan jalan kayy ? hoho :O