executive day .

memandangkan aku tga bengong bengong nihh , aku akan merepek seberapa banyak yg mungkin . So kalau korg kata aku merepek paham paham jea lahh .
act aku na story pasal executive club yg kitorg pgy ary Sabtu lepas . maen di petang hari , okayy lahh jgak . ni ade several photos yg aku MAMPU letak kau tahu ? wat ape jgak letak banyak banyak . kau bukan kenal punn doe .



eleh kau pykah , sebok sengih kt situ . perasan aku nk snap gmba kau sorg jea , haha . dah shuh shuh aku tk nmpak jalan bowling tuhh haa . ngeee :D

HAHA minah sorg nihh kan , kalau maen bola tu lama lama bole pecah kau tahu ? maen hempap jea bola tu atas lantai . seram sejuk aku tgok .

ouh , lupa na ckp . fyi , aku hanya maen satu game jea . aku tahu kau tahu , shida . haha :D pas geram dgn perangai boys yg worst ! haha maen bedal jea . then aku paksa pykah pgy jalan jalan . smpy tingkat 2 jea , patu lari naek ats balik . pykah cakap dea trjumpa mamat handy . ampehh kau pykah . sumpah aku tknak ikot kau jalan lepas ni , haha .

patu kitorg punn pgy KINGBOX . tah ape keje si pykah ni haa . ajk pgy karaoke . buang tebiat agaknya , haha :D nyanyi 3 lgu jea , patu balik . bukan blk umah la ngenkk , blk hotel jea lahh wehh . penat gila bhaii . pulak tuh , ada pulak sambutan Cristmast * cmane tah eja dea * haha :D TERtengok pulak cina mabuk ni haa . grr dasar tk guna tuh .

tyme makan malam tuh malu gila doe , haha . malas nk cerita . da siap makan tuh kitorg pgy amek gmba kt dlm toilet . ni hasilnye haa ,


muka kePANDEYran .

looser !

tata :) malas ouhh na tulis pnjang pnjang . aku ada keje laen , haha :D